Šunų ir kačių kailinukai

Šiais laikais katytės ir šuniukai ne tik smagiai gyvena
namuose su šeimininkais ar dirba visuomenei naudingus darbus. Daugelis nustebtų
sužinoję, kokia išplitusi šunelių bei katyčių kailių pramonė :)

Kačių ir šunų kailiai yra gan teisėti produktai, parduodami
Europoje (pvz., Didžiosios Britanijos prekybos centruose gan lengvai įsigysite
tokios produkcijos) ir Rusijoje. Vieniems katės kailiniams reikia nudaigoti iki
24 kačių, šunienos paltukui – apie 12 – 15 suaugusių individų. Jei kailiniai
gaminami iš šuniukų ar kačiukų, jiems reikia užmušti 40 ar net daugiau mažylių.

Kailiniams vagiami šunys bei gaudomos benamės katės. Beje,
ne tik rytiečių augintiniai – gyvūnai grobiami ir Europoje ar JAV.

JAV, Australija, Šveicarija, Italija, Danija, Belgija,
Prancūzija ir Graikija jau uždraudė šunų ir kačių kailio importą. Europa su ES
priešakyje (neskaitant kelių išimčių) Azijos prekiautojams tapo svarbiausia
rinka šioms prekėms.
ES narės kelis kartus prašė Komisiją imtis iniciatyvos
uždrausti tokią prekybą Bendrijoje:
2003 m. lapkričio mėn. ir 2005 m. gegužės mėn. Žemės ūkio ministrų taryba
didžiąja dauguma paprašė imtis iniciatyvos Bendrijos lygiu sustabdyti prekybą.
Ji pabrėžė, kad draudimas Bendrijos lygiu būtų veiksmingesnis už nacionalinius
draudimus, kurie negali būti pakankamai veiksmingi;

2003 m. gruodžio mėn. EP priėmė deklaraciją dėl prekybos kačių ir šunų kailiais
draudimo, kurioje Komisija yra prašoma pateikti reglamento projektą, kuriuo
būtų draudžiama importuoti, eksportuoti, parduoti ir gaminti kačių ir šunų
kailius bei odą, kad būtų atkurtas ES vartotojų ir mažmeninės prekybos atstovų
pasitikėjimas bei būtų nutraukta tokia prekyba.

Diskusijose buvo siūloma įvesti privalomą ženklinimo
etiketėmis reikalavimą visiems kailiams ir dirbiniams, kad būtų galima
identifikuoti gyvūno, kurio kailiai naudojami, rūšį. Tačiau toks reikalavimas
padidintų neprekiaujančių kačių ir šunų kailiais verslininkų naštą, būtų ypač
brangus, parduodant smulkius gaminius, kuriose yra kailio. Kitas svarstytas
sprendimas – savanoriško ženklinimo etiketėmis modeliai. Deja, to nepakanka,
sprendžiant klaidinančio ženklinimo etiketėmis arba neteisėtos prekybos
problemas.

2007 metais Europos Parlamentas pritarė siūlymui nuo 2009 m.
visoje ES uždrausti prekybą kačių ir šunų kailiais bei jų dirbiniais, taip pat
tokių dirbinių importą bei eksportą. Draudimas įsigalios 2008 m. gruodžio 31 d.
Parlamento atstovų derybose su ES Taryba sutarta suteikti teisę Europos
Komisijai išimties tvarka leisti prekiauti šunų ir kačių kailiais švietimo bei iškamšų
kūrimo tikslais. Dėl šio teisės akto pasiektas Parlamento ir ES Tarybos
sutarimas, todėl jis neturėtų keistis.


Kodėl geriausių žmonių kailiai tokie populiarūs?

Kačių ir šunų kailiai yra pigesni už kitas kailių rūšis,
todėl finansiškai pelninga juos naudoti kaip brangesnių kailių pakaitalus,
nesąžiningai naudojant klaidinančias etiketes ar kitaip slepiant tikrąją
dirbinio kilmę.
Be to, nėra paprasta atskirti kačių ir šunų kailius nuo kitų
gyvūnų kailių ar dirbtinio kailio. Jų žymėjimas yra nesąžiningas, kadangi,
savaime suprantama, atsiras nedaug žmonių, kurie norės įsigyti kailinius iš
vokiečių aviganių šuniukų. Būtent todėl tų gaminių etiketėse nerašoma tiesa,
naudojami apgaulingi terminai arba įrašomi neegzistuojančių būtybių pavadinimai
– pvz., Gaewolf. Be to, Kinijos kailių „gamintojai“ gali užrašyti bet kokią
etiketę ant produkto, kad tik jis būtų perkamas. Pvz., šuns kailis gali slėptis
po užrašu Gae (korėjietiškai „vilkas“), Sobaki, azijinis šakalas, Gou, Goupee,
Kou pi, Gubi, Kinijos vilkas, azijinis vilkas, Pommern vilkas, loup d`Asia
(Azijos vilkas), Corsac lapė, Dogues du Chine. Katės kailį galį slėpti tokie
užrašai kaip Husecat, laukinė katė, Katzenfelle, Goyangi, kalnų katė arba net
Rabbit :)

Be to, dažnai žymima, kad tie kailiai yra klastotės ir
naivūs pirkėjai, kurie nenori produktui skirti daug pinigų, juos perka.
Daug žmonių taip pat nežino, kad populiariosios pūkuotos
apykaklės ar pirštinių papuošimai gaminami iš tikro kailio.
Šunų ir kačių kailiai naudojami paltų, kailinių gamyboje; jais
puošiami rūbai, skrybėlės, pirštinės, antklodės, žaislai, iš jų gaminami raktų
pakabučiai, iškamšėlės ir panašiai. Iš nudažyto šuns kailio galima padaryti
netgi dirbtinę tigro statulą (jos pardavinėjamos Europos viešbučiams bei
muziejams ir kainuoja maždaug apie 3 500 eurų).
Kačių ir šunų kailiai dažomi, kad atrodytų lyg kitos rūšies
gyvūnų produkcija.
Be to, naminių gyvūnų kailių prekyba vystoma ne tik Europoje
– ypatingai ji populiari tolimuosiuose rytuose, kur nedidelės algos ir
panašiai. Šuniukams ir kačiukams kailiai diriami Kinijoje, Filipinuose, Korėjoje
ir kitose Rytų Azijos šalyse. Beje, Kinijos vyriausybė bando imtis priemonių prieš
tokius kailinukus.
Gan neseniai paaiškėjo, kad katės ir šunys kailinukams
auginami ir Europoje, tarkim, Belgijoje. 2003 pastarojoje valstybėje atliktas
slaptas tyrimas ir paaiškėjo, kad ten veikia nelegalios kailinių kačių bei šunų
„fermos“, kurių produkcija naudojama antklodžių, drabužių, žaislų gamybai.
Katės ir šunys „medžiojami“ ne tik pačioje Belgijoje, bet ir Anglijoje. Tiesa,
nuo to karto Belgija uždraudė prekybą bei importą tokių kailiukų.
Baisu ne tik pats šuns kailis, bet ir jo atsiradimo
istorija. Jei gyvūnai būna pavogti, kol patenka į tokias „fermas“, iškenčia
ilgas ir varginančias keliones. Tuo tarpu žmonės, juos gabenantys, kankinantys
bei žudantys, būna labai geros nuotaikos, „darbo“ metu juokauja ir netgi
tyčiojasi iš kenčiančių gyvūnų.
Kinijoje dažniausiai daigojami vokiečių aviganiai, kadangi
jų kailiai primena laukinių gyvūnų kailius, tarkim, kojotų ar meškėnų.
Apie 500 000 kačių Kinijoje vagiamos arba auginamos išimtinai
kailiams. Nuo spalio iki vasario užmušama apie pusę milijono kačių.
Gyvūnai auginami antisanitarinėmis sąlygomis – dauguma
užsikrėtę parovorusais, maru, leptospiroze. Dauguma „fermerių“ nėra oficialūs. Jie
laikomi tamsiose, šaltose (kad kailiai būtų geresnės kokybės), belangėse
patalpose, kuriose kybo daugybė negyvų šunų kūnų.
Tie gyvūnai, kurie išgyvena, grūdami į maišus ir gabenami skerdyklon.
Kelionė trunka iki trijų dienų, visą tą laiką jie negauna nei maisto, nei
vandens.
Gyvūnams jis nudiriamas dažniausiai jiems dar esant gyviems
arba gyvūnai nudaigojami labai nehumaniškais metodais. Šunys ir katės patiria
traumas, stresą, jie visą laiką būna panikos būsenos.
Šunys taip pririšami, kad vos gali pajudėti. Paprastai jiems
peiliu duriama į kirkšnies sritį ir jie nukraujuoja. Būna, kad iki kailio
dyrimo procedūros jie nukraujuoja mirtinai, tačiau būna ir taip, kad lupant
gyvūnas būna pilnai sąmoningas. Gyvūnai žudomi tokiu būdu (arba kailis diriamas
dar gyvam padarui), kadangi tokio kailio kokybė būna geriausia.

Šunys, užmušti Tailande, naudojami ne tik kailinukams – jie
tinka ir mėsai, taukams ar afrodiziakų gamybai.
Rinkoje cirkuliuoja ne tik kailiukai, bet ir odos.

Jos naudojamos
būgnų, gitarų gamybai ir kaip „šildymo pūslės“ (tokių bent anksčiau būdavo
galima įsigyti Vokietijos vaistinėse). Išimtinai dėl odos žudomi vyriškos
lyties katinai (patelių speneliai blogina odos kokybę). Šunų odos tinka
ortopedijai. Be to, iš šunų bei kačių odų atliekų gaminami… kramtalai mūsų augintiniams
:D

Žinoma, paklausu ir golfo pirštinės, rankinukai, batai, paklodės…
Nuo 1996 metais Filipinuose kačių skerdimas buvo laikomas
tisėtas, jei jos humaniškai užmušamos. Deja, dažniausias jos pakariamos. Negyvoms
nudiria kailį ir meta į vandenį su ledu. Darbininkai nuo odos nugramdo
riebalus, ištrina druska, pakuoja ir išveža.
Tailande kas mėnesį užmušama 30 000 šunų, didelė jų dalis
būna maži šuniukai. Šunys dažniausiai vagiami, gabenami prigrūstais
sunkvežimiais ir daužomi lazda (per galvą). Savaime suprantama, jie cypia :)
Taigi, stebėkite, ką perkate ;)



Spartaner rašė,
2008-01-07 @ 02:31
gyvunu teises - gerai. reikia rupintis kitais zemes gyventojais, ekologija ir t.t. bet kartais tai nueina per toli.jeigu nesugebame pasirupinti savosios rusies atstovais, ka jau bekalbeti apie gyvunu teises…
ENORCA rašė,
2008-01-07 @ 14:52
Ačiū už šiuos šviečiamuosius straipsnius :3 Tačiau ir aš sutinku, kad pirmiausia reikia rūpintis žmogumi, o tada gyvūnu ir kailių rinką galima pakeisti ne draudžiant ją, o paverčiant kailių ar jų produktų nešiojimą ir turėjimą į blogo skonio ženklą. Juk jeigu niekas nepirks, tai niekas ir negamins ;)
Virga rašė,
2008-01-07 @ 15:05
gerulis straipsnis.
pritariu ENORCA.
neangelas rašė,
2008-01-07 @ 15:38
toks jau gyvenimas
as valgau mesa, naudoju kailius ir oda.
Urta rašė,
2008-01-07 @ 16:31
paskaičius apie tokius žiaurumus man norisi verkti :( pasiurpino ir tos žiaurios nuotraukos, kaip žmonės šitaip gali? :( ir viskas dėl pinigų…jeigu jau nudaigoja tą gyvūnėlį, tai bent jau turėtų stengtis, kad jis nepajustų jokio streso ir tuo labiau skausmo. Aš už gyvūnų teises ir labai norėčiau padaryti viską, kad viso to nebūtų :( deja, atsiranda daugybė turtingų ir kvailų žmonių, kurie tuos kailiukus perka :( noriu iššaudyti visus tuo žmones, pavaizduotus nuotraukose :E
Lastword rašė,
2008-01-07 @ 18:26
Kad tiems zmonems patiems gyviems kas kaili nudirtu… pasipiktinau tokiu gyvunu elgesiu… o vaizdai uotraukose man sukele soka… taip ziauru. :( :(
:(
:(
skat rašė,
2008-01-07 @ 19:06
Gal galėtum visas nuotraukas sudėti į galą, kai rašai tokius straipsnius. Skaitant labai bjauru į jas žiūrėti, blaško dėmesį
agiesha rašė,
2008-01-07 @ 19:30
skat - ne, negaliu. Jei tau bjauru žiūrėti - tai tikrai ne mano reikalas. Mano iškrypusioje ideologijoje pirmauja nuostata, kad didžiausią įspūdį padaro informacija+vaizdas.
Enorca - tavo idėja apie kailinius gera, aktyvistai ir žvaigždės jau daug metų ja užsiiminėja. O žmogaus gerovė gan diskutuotinas klausimas. Tarkim, mėsos pramonė su gyvulių fermomis yra pagrindinis šiltnamio efektą kuriantis reiškinys ir, be to, prisideda prie vandens eikvojimo, miškų kirtimo ir akivaizdžiai bei neakivaizdžiai - prie pasaulinio bado. aišku, čia ne vusai į temą prie kailių pramonės, bet žmonės susikūrė tokias sąlygas, kad kenkia ne tik aplinkai ir kitiems organizmams, bet ir sau :)
Na ir kaip čia su ta gerove?
Anonymous rašė,
2008-01-12 @ 00:02
O dieve…siaubas :( As mesos nevalgau ir apskriai esu uz zaliuosius, gyvunu teises ir t.t. bet db suabejojau ar kailiukas ant striukes kapisono tikrai is dirbtino kailio :O Nesuprantu kaip galima sitaip elgis, gyvūnai juk pasitiki žmonėmis, laiko juos draugais…ir žmonės šitaip jiems atsidėkoja? žiauru…kaži ar tuos išsigimėlius galima vadinti žmonėmis, beširdžiai :(
Anonimas rašė,
2008-01-12 @ 17:28
Sadistai, brudai, pydarai, debilai aš jei galėčiau tai jums patiems kailius nulupčiau užmuščiau tuos kurie tai daro su gyvūnais, bet užmuščiau taip, kad jums labai skaudėti, kad aš pasimaloninčiau kai jūs mirtumete!!!!!
Tiems kurie taip daro su gyvūnais linkiu tik mirties ir mirties, kad jūs greičiau mirtumėte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Labai laukiu jūsų mirties!!!!!!!!!!!!!!
medus rašė,
2008-01-19 @ 15:09
Enorca ir Spartaner, gyvūnais ir žmonėmis galima rūpintis tuo pačiu metu, tai vienas kitam neprieštaraujantys dalykai. Gali daryti kažką žmonių labui ir tuo pačiu metu būti veganas, nereikia rinktis tik kažkurio vieno ;-)
Anonymous rašė,
2008-01-22 @ 17:46
jus atveskite visus nereikalingus sunis idapkiskius prie pilekalnio imurini nama jus sunu kankintojiai
Tori632 rašė,
2008-01-22 @ 21:52
Aš tuos tokius žmonės…kad jiems patiems tas odas taip nudirtų…..gyviems >:( nkenčiu,prakeikiu…niekad gyvenime nesu pakėlus rankus prie jokį gyvuną…kaip taip galima?????Va kur pasaulis ritasi. X(
EmmyRossum rašė,
2008-01-23 @ 02:21
nesuvokiu kaip galima zudyt koki vokieciu avigani kailiui… gaidziai tie zmones…
Redagavo EmmyRossum 2008-01-23 02:22
Anonymous rašė,
2008-01-24 @ 14:35
ant kuolo tokius!!!
Anonymous rašė,
2008-01-24 @ 15:03
jezau kaip ziauru, kur pasaulis ritasi, jokio gailescio gyvunams, moralei, na nieko nereiskia zmogui gyvuna uzmusti, o tai ka jau kalbeti apie zmogzudyste, jiems cia kaip eilini zmogu pritrenkti…
BAISU…
cmokis rašė,
2008-01-24 @ 15:52
pff px cia yra.
Anonymous rašė,
2008-01-24 @ 17:42
Kazkas cia minejo, kad reikia rupintis zmonemis,o ne kistis i gyvunu kailialupystes klausimus.Bet jus man pasakykite kaip zmogus del pinigu,odu,mesos,ir kailiuku lupantis gyvam kazkieno galbut mylimam naminiui augintiniui kaili,musdamas,neduodamas esti ir besityciojantis is gyvuno gali pasirupinti kitais savo rusies atstovais - zmonemis.Juk naminiai musu gyvunai tai vieni artimiausiu padareliu mums ,jie yra beveik musu seimos nariai.Ir tada kyla klausimas,kaip mes galim uzsimerkti ir nematyti siu problemu, ir kiek tokie zmones skiriasi nuo vaiku zagintoju ir zmogzudziu,jei jiems silpnesnio ir zmonemis pasitikinciojo kankinimas ir gyvybes atemimas yra darbas.
pasibaisėjusi rašė,
2008-01-24 @ 22:12
žiauru. be to aš nemanau, kad įmanoma spręsti ir IŠSPRĘSTI žmonijos problemas, kai šitaip elgiamasi. jei jau šitaip daroma geriausiems žmogaus draugams, nenoriu net pagalvoti, kas įvyks ateityje ne tik jiems, bet ir mums.
Anonymous rašė,
2008-01-25 @ 10:46
Kazkas tai baisaus…net nerandu tinkamu zodziu apibudinti tuos zmones, kurie ziauriai elgiasi su gyvunais…nekenciu tos dalies visuomenes…ir pasidaro be galo geda ir slykstu, kad jie irgi vadinami zmonemis…
Anonymous rašė,
2008-02-05 @ 17:56
tragedija man drebejo rankos zliumsiu visa sawajte prakekeikty tie pydarai kam jiem gyvent reikia aplamai aciu Dievui as neperku jokiu kailiu ir t t dekoju visiems kurie palaiko gyvunus.
As uz gyvunus rašė,
2008-02-06 @ 23:09
Prakeikiu visus zmones,taip darancius, perkancius ir palaikancius. BUKITE JUS PRAKEIKTI!!!!!!!
Viso pasaulio gyvunai sventi ir tobuli, kazkada isaus tokies zudikams, issigymeliams teisingumo ir atpildo valanda, jums lups oda taip pat gyviems prakeiktieji jus!!!!!!!
Pasibaisėjusi rašė,
2008-02-07 @ 16:05
Siaubas!!! MAn pasakičius visą šitą, nėra žodžių ;( Žmonės kurie taip elgesi, net neverti tokio pavadinimo kaip žmogus. negaliu rašau ir ašaros bėga. Kokį skausmą patiria tie gyvūnėliai..? ;( Dar ypač jei lupa kailį gyviems, tai nežinau, išprotėjimas ;(( Pasauly ir tai yra įvarios technikos ir naujovių tai kdl negalima naudoti tik dirbtinį kailį? Kam būtina žūdyti tuos kurie, kaikuriems žmonėms yra gyvenimo dalelė? ;((( Negaliu…Pamačius ta žmogų kuris užsiema tokia šlykščia veikla tai akis iškabinčiau… Beširdžiai paršai, ką daugiau pasakyti? ;((
Anonymous rašė,
2008-02-07 @ 18:23
Zinot sunku isivaizduoty kad tai realybe.Baisiau nei paciam baisiausiam siaubeke.Nznkazka rejkia daryt.
KamiljukaS rašė,
2008-02-08 @ 14:18
nx nesuprantu kajp galima zudyt gywunuS?juk jie tajp pat nori gyvent!!jus isiwajzuokit,jus su pagaliu per galwa dauzo o weljaw oda nulupa…nx tik beprocjai gali taip daryt!jei galeciau taj tikraj uzdrauscjau toki dalyka….nesuprantu kokie zmones yra bejausmiaj…..;[[[[
justas rašė,
2008-02-14 @ 09:31
kurwos tie kinieciai! debilai wargsai sunys!!!!!!!!!!!
Anonymous rašė,
2008-02-18 @ 21:27
gyvunai vargsai o jie bejausmei net neturiu zodziu kaip alima kankint gyvunus.
roze rašė,
2008-03-01 @ 10:31
reikia bausti ne tik tokius kankintojus, bet ir tuos zmones, kurie pasidziaugia mazu gyvunu, o paskui isveza is namu ir palieka. skundziasi, kad sukandziojo suo. zmones patys kalti, kad gyvunai su jais taip elgiasi. gyvunai nera klastingi,tik zmones klastingi.
erika rašė,
2008-03-07 @ 10:51
manau kad gyvunai turi tokias pat teises kaip ir zmogus ir kodel zmones gyvunams kailus neria kodel patys sau nelupa??? nes skauda o gyvunams taip pat kodel pasaulyje nedaromos isvados . as manau reikia uzdrausti gaminyi kailinius nes tai yra nezmoniska:{
Anonymous rašė,
2008-03-12 @ 20:20
as net negaliu ziureti kajp jie gali taip elgtis!!! pritariu kitiems kad jiems patiems oda nudirtu paziuretume ar butu linksma!!!
Anonymous rašė,
2008-03-12 @ 20:25
uzdrauskit tokius dalykus!!! debilai jus nepilnaprociai!!! kuo jie kalti?! ar tik del to kad butu grazu, grazuma galima pasidaryti ir kitaip o ne zudydami!!!!!!! :{
eizen rašė,
2008-03-24 @ 04:33
nu i nx kokie pydarai gali toki sunu genocida vystyt man tai nervai nelaika pamatyciau kanors skriaudziant suni tai pats skriaudejas visus dantis issiktu zmoniu taip negaila jie bent gali apsiginti.. krc ziaurus straipsnis bet kuo daugiau tokiu tuo geriau, geriau jau kitaicas pjautu nei gyvunus =//
Anonymous rašė,
2008-03-26 @ 14:45
Savo kailius issidirkite.
Greta rašė,
2008-03-27 @ 19:12
Jeigu tik tureciau galimybe, susaudyciau visus zmones siuose nuotraukuose.. ir net nesumirkseciau.. tie zmones neturi sirdies..
Anonimas rašė,
2008-05-04 @ 19:44
LOPAI PASKUTINIAI SUKOS JOBANI
Anonimas rašė,
2008-05-15 @ 23:12
Kas cia labai protingu vaidina ir sako nieko tokio…nesuprantu zmoniu? isvis zmones si pasauly tik naikina:/ reiketu paimt toky zmogu kuristaip daro ir jam gyvam nudirt oda filmuot ir fotografuot ir parodyt internete: youtube ar dar kur..labai smagu butu…ir visiem taip padaryt…
Anonimas rašė,
2008-05-15 @ 23:13
o kai kaikoks gyvunas suzaloja zmogu jy iskart nusauna ar uzmigdo..kokia neteisybe isnyktu tokie zmones is zemes…
uz gyvunu teises rašė,
2008-05-18 @ 19:30
sunkiausia suprasti tuos zmones, kuriems visa sitas mechanizmas atrodo normalu…zmones,zudyti vien todel,kad taip dare musu proteviai nera normalu, tai paranormalu..visu pirma todel,kad zudymas yra nezmogiska ir nesvarbu kieno tai gyvybe-mielo zverelio ar ne tokios mielos muses..jie taip pat yra gyvybe..ir pripazinkit, juk zudyti daugelis ir pradedame nuo muses, bet ir ji juk turi jausmus..
Killer rašė,
2008-06-17 @ 14:29
Jo pats turiu kepure is kinu veisles kinka suniuku. Galetu tuos gywunus is vis isnaikint nx bled bebrai jie.
Anonimas rašė,
2008-06-17 @ 14:55
Pz ne žmones kas taip daro. Žiauriai. Tegul su jais kas taip padaro. Jie patys gyvuliai. TEgul jiems kas gyvams išsuk kojas ar dar ką. Protiškai tai nesuvokiama kaip taip galima. Net apsiverkiau. ;((
Silvija rašė,
2008-06-17 @ 22:52
Aš nesuprantu kaip jie taip gali elgtis su gyvūnais, man verkt noris.;''''< Jai aš tokius žmones sutikčiau akis į akį nežinau ką jiems padaryčiau, jie kažkokie žudikai iš nekaltų gyvūnėlių atema gyvybę.Aš irgi pritariu kad su jais taip padarytų kaip jie daro su gyvūnais ar jiems patiktu..Žiauru man tiesiog yra žiūrėt. Tuoj apsiverksiu…
Katinas rašė,
2008-06-18 @ 15:11
AR JŪS DURNI? JUMS TIK ŽMONĖS. PINIGAI. TURTAS. DABAR AŠ, PONIA ENORCA, ATEISIU IR JUMS ODĄ NUDIRSIU. O GYVŪNAI MINTYSE GALVOS ''MUMS PIRMIAUSIA RŪPI GYVŪNAI, PO TO TIK ŽMONĖS''. BUS PUIKU? MES PRIEŠ GYVŪNŲ ŽUDYMĄ!!!
Katinas rašė,
2008-06-18 @ 19:50
AR JŪS DURNI? JUMS TIK ŽMONĖS. PINIGAI. TURTAS. DABAR AŠ, PONIA ENORCA, ATEISIU IR JUMS ODĄ NUDIRSIU. O GYVŪNAI MINTYSE GALVOS ''MUMS PIRMIAUSIA RŪPI GYVŪNAI, PO TO TIK ŽMONĖS''. BUS PUIKU? MES PRIEŠ GYVŪNŲ ŽUDYMĄ!!
Anonimas rašė,
2008-06-24 @ 21:03
Jiems patiems gyviems reiketu nulupti oda ….
spy.> rašė,
2008-07-17 @ 13:42
nenormalu.neįmanoma.
taip elgtis.sveiko proto žmogus turbūt tjp nedarytų.?
god.nenešioju kailių.odinių batų.kai įsivaizduoji, kad jei gali būyi pagaminti iš tavo naminio gyvūnėlio. ;((
givunu miletojos rašė,
2008-08-26 @ 19:43
kazkokie zudikai ,jai as taip darant pamatyciau taivisus nuskynciau nuo vaizdo{nors man tik 11,bet pridejus mano drauge kuriai taip pat 11 lygu 22………visi kaunieciai tam nepritare ir kiti is lietuvos………………….
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:~:~:~
chanel rašė,
2008-08-30 @ 22:23
asilaj ir lopaj kas taj daro
karina rašė,
2008-08-30 @ 22:24
man labai gaila tu gyvunu nesuprantu kas taip galetu pasielkti su gyvunais
Anonimas rašė,
2008-10-19 @ 15:02
nekenciu tu zmoniu kurie taip daro
Anonimas rašė,
2008-10-24 @ 21:14
Tie kurie taip daro yra nei zmones nei gyvuliai jie tiesiog pabaisos jeigu mano suniui taip padarytu as tikrai jiems kaili nulupciau gyviems.Man beziurint bloga paliko,tie zmones net neturi sazines as nesuprantu kad dar drysti fotografuotis geda ir dar karta geda :(Slykstus zmones :( tokius i pragara :(
Anonimas rašė,
2008-10-24 @ 21:17
man irgi negera, o kam kila klausimas"kas tai padare?"tai galiu pasakyt kad china(kinija)lopai bl :(
saulens rašė,
2008-10-26 @ 15:14
toks jau tas gyvenimas, atrodo ziaurus, bet kazkam tai reikia daryti, nieko nepadarysi, vienose salyse taip elgiamasi , kitose kitaip, ir viskas.. bet zinoma ziaurus elgesys netoleruotinas betkokiu atveju .
Anonimas rašė,
2008-10-29 @ 14:57
S T O P this!!!! L I A U K I T E S!!!
Anonimas rašė,
2008-11-16 @ 13:40
žiauru.;[ nesuprantu kaip taip gali….
Viktorija Liftas. rašė,
2008-11-18 @ 18:18
Skaičiau nevalingai užsidengusi burną.
ligi rašė,
2008-11-28 @ 19:45
slykstu slykstynes tie kinieciai as noreciau kad juos taip visus nuluptu gyvus tikrai ….sakoma nelinkek blogo taciau sitiems tikrai linkiu slystynes ir tie zmones kurie perka kailinius nes jie zino dauguma apie tai ir zymiausi stilistai …………..baisu baisu
Anonimas rašė,
2008-12-03 @ 22:57
**** kazkokie piderastai.nx! sunis skerdzia pacius kuos reikia paskerst!!
Anonimas rašė,
2008-12-14 @ 19:43
Fu slyksciau nei slykstu ziauru blem jiem patiem reik odas nudirt bet ne sunims!!!
Anonimas rašė,
2008-12-21 @ 09:50
blyn sunys ir kates kaip zmones tik ju kitoks elgesis nemoka kalbet ir t.t. nereikai taip su jais elgtis nes jai jiem taip padarytu tai pamatytu kaip givunams jaustis ir dar kaikuriuos mazus nuzudo as blyn tuos kinus lopus papjausiu o dar tuos sunis ir kates i kaskoky siukslyna isveza ir ismeta lopai bl kai maciau vokieciu avigani tempe uz kojos kraujai bego as ziaurei myliu gyvunus ipac sunis :( rimtai as kinus papjausiu ir tuos kurie gyvunu zudimui pritare :(.
dominyka rašė,
2008-12-21 @ 09:55
cia rase dominyka kur anonimas kur prasideda blyn mano viena drauge nekencia sunu bet myli kates tai ji pasiziurejo sako reikia tiem sunim taip ir daryt o ne katem tai jau susipykom. lopai paskutiniai!!!!!!!!!!!!.
Anonimas rašė,
2009-01-01 @ 22:37
isgamos sumauti
Gabija rašė,
2009-01-04 @ 19:09
Taip negalima eilktis su tokiais mieleis istikimais gyvunais.As pazeciau jai jums tiems zmoniems kurie tuo verslu uzsiima kad mes jiem oda nupestumem ir kanors is jos padarytumem.Visai neturit sirdies taip daryt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonimas rašė,
2009-01-11 @ 17:40
pz. Zudyti ne gyvunus reikia, o zmones kurie su jais taip elgiasi.
Anonimas rašė,
2009-01-11 @ 17:42
Blyn pacius juos reikia nuzudyti debilai raminkites blyn durniai kad jums kasnors taip padarytu kaciu ir sunu jus neskriausit debilai jus paskutiniai durniai durni apsiraminkit [devil]
Anonimas rašė,
2009-01-11 @ 17:52
Ir kažkas čia pradžioj sakė, jog reikia iš pradžių rūpintis žmonija ir t.t. Nesuprantu tokių žmonių, kurie taip mano. Gyvūnas taip pat yra gyvas ir jis nori gyventi. O kai atsiranda tokie šiukšlės kaip tokie žmonės veikiantys tokius darbus, trūksta žodžių.
Apšalus rašė,
2009-01-11 @ 18:21
Esu apšalus. Visą laiką beskaitydama pražliumbiau.
Reikia ne gyvūnus žudyti, o tuos žmones, kurie taip daro.
Anonimas rašė,
2009-01-11 @ 18:57
Debilu, Debilai.
Indrė rašė,
2009-01-12 @ 16:03
OmG!!
Beširdžiai!!
Užmuščiau tokius jei sutikčiau pirma subjauročiau taip kaip jie šunis tada padaryčiau panašiai kaip paslėdni ras.
Gal net baisiau.
Aš Už Gyvūnus rašė,
2009-01-12 @ 21:56
Ar taip galima? Galima nudirti odą gyvam šuniui (katei, laukiniui gyvūnui…)? Tiem žmonėm, ne jie neverti šito žodžio, tiem hanibalam reikia ne tik odą, bet ir atskiras kūno dalis gyviem nuraut, gal tada supras ką jie padarė ir numirs nuo tokio pat skausmo koki patiria tie gyvūnėliai. Juk šunys geriausi žmogaus draugai, o katės mane asmeniškai po traumos išmokė vaikšiot, o kitiem ir taip padeda, nuramina su savo murkavimu ir t.t. Aš nesuprantu kaip jie gali taip elgtis. Jeigu jiem tas darbas kaip pasilinksminimas, tai kas jiem yra suvaryti peili žmogui į krūtinę? Tikriausiai tas pats. Kaip jie gali gyventi ramia sažine, jeigu kiti negali gyventi, net netyčia užmynus kokiam gyvunėliui ant uodegos… Išvada viena ir kitokios čia būti negali: žmogus-žiauriausiai butybe pasaulyje. Manau, kad ši problema nebus dar ilgai išspresta…
Aš Už Gyvūnus rašė,
2009-01-12 @ 21:57
Ar taip galima? Galima nudirti odą gyvam šuniui (katei, laukiniui gyvūnui…)? Tiem žmonėm, ne jie neverti šito žodžio, tiem hanibalam reikia ne tik odą, bet ir atskiras kūno dalis gyviem nuraut, gal tada supras ką jie padarė ir numirs nuo tokio pat skausmo koki patiria tie gyvūnėliai. Juk šunys geriausi žmogaus draugai, o katės mane asmeniškai po traumos išmokė vaikšiot, o kitiem ir taip padeda, nuramina su savo murkavimu ir t.t. Aš nesuprantu kaip jie gali taip elgtis. Jeigu jiem tas darbas kaip pasilinksminimas, tai kas jiem yra suvaryti peili žmogui į krūtinę? Tikriausiai tas pats. Kaip jie gali gyventi ramia sažine, jeigu kiti negali gyventi, net netyčia užmynus kokiam gyvunėliui ant uodegos… Išvada viena ir kitokios čia būti negali: žmogus-žiauriausiai butybe pasaulyje. Manau, kad ši problema nebus dar ilgai išspresta…
Drakas rašė,
2009-01-13 @ 19:37
Nu ****iec! Da tokiu ubagu nemaciau. Kaip jiems negaila tu gyvunu. Augina, valgidina, o paskui kailinius niekam tikusius daro. As jauciu jei tuos kailinius tureciau kosmarus sapnuociau. kaip kazkas paminejo, kad tuos, kurie taip daro reikia irgi taip pat pakankint - as visom keturiom sutinku;D
Anonimas rašė,
2009-01-14 @ 18:09
kaip nekenciu tokiu zmoniu (givuliu) kurie rupinasi tik savimi ir negalvoja apie gyvunus … ziurejau ir galvojau kad verksiu….. kaip taip galima jie jug taip pat gyvi padarai…japaskos isviso nedaede dar ir sunis valgo…. ka jiem susi maza? kaikurie rase kad reikia zmonem pirma pasirupint… ne mes patis galim pasirupint ir musu niekas nesuvalgys ir kailiu is musu nedarys…. o jei paliksim gyvunus tokioi situacijoi po keliu metu nauju ir nebeisigyt…. susimastykit apie tai…. ir pagalvokit pries ka darant…. nes po to tikrai kosmaru su tais mielais varksais padareleis neatsiginsit ir po to verksit kai uz grotu sedesit… gana apie save galvoti… kam tie pinigai…. jei ju jau kaleime nebeisleisi… atsimsit jus us tai ad…. nekenciu jusu….. kaip taip galima…. sadistai …. galeciau as jum akis iskabint su tais metalais ….. ir dar i narva uzdaryciau oda nulupciau ir galu gale atiduociau sunim suvalgyt…. ( zinau kad taip zeuru bet jus to nusipelnete) sutinku su gerasirdzeis nekenciu sadistu…
Laur. rašė,
2009-01-17 @ 15:58
O dieve..
Nesveiki tie zmones visi.. Lyg gyventumem akmens amziuje.. Tai taip nezmogiska..
Ir dar GYVIEMS gyvunams nudirti kaili..
Jiems patiems tai reiktu padaryt..
Must kinus rašė,
2009-02-03 @ 20:10
Durni gal tie kinai gyvunus zudyt jug jie ir gyvunai gyvent nori kaip ir mes. Ne cia reik jiems patiems kinam kailius nudirt paziuretume ar jiems patiktu is tu kinu neblogos statuleles iseitu ciukces tokios. Nu lochai kinai
IeVa rašė,
2009-02-09 @ 09:41
žiaurus žmones. net ne zmones o GYVULIAI
Anonimas rašė,
2009-02-11 @ 20:42
labai ziauru, bet zmogus tai dra gali kaip nors pasirupint savimi, o gyvunai? jie pries zmogu niekas. Ir labai graudus vaizdai, kaip taip galima elgtis…
birute rašė,
2009-02-13 @ 16:34
reiketu jiems patiems nudirt kaili tokius zmones nubaust reik iki gyvos galvos
Gyvūnus reikia gelbėti rašė,
2009-02-20 @ 23:04
Be žodžiu, kaip šitaip galima, žmones reikia nuvažiuoti į tą šalį ir pradėti mitinguoti, nes kitaip negalima, taip daro tik nesveiki žmonės, ką gyvūnai padarė, kad jiems tokia baisi lemtis, reikia tokį dalyką sustabdyti ir aš žinau ,kad mums tikrai pavyks jai mes susivienisime.
Gabija rašė,
2009-02-21 @ 20:42
ziuriu siais laikais zmones neturi ka veikti zudo nekaltus gyvunus siaip jie galetu ka papjauna koki serna ir galetu jo kaili panaudoti o ne kaciu ir sunu ….. kokie tabar laikai ir sunys kankinami siaip galetu juos uzmigdyti bet gi jiems pinigu nera bet galetu tiems vaistus atiduoti nemokamai o ne tam kad juos kankintu… ZMONES imkites ir darom ka nors priestaraujam tokiam ziauram dalykui o ne tai kad nekaltus gyvunus zudytu… dar girdejau jai is sunu globos namu kuris gyvunas per daug ten buna tai ji atiduoda…. man labai liudna!!!! prasau zmones darykite kanors!!!! padekit man ir mano draugems pries si dalyka
Anonimas rašė,
2009-02-26 @ 21:31
Duchai blet negaliu , pamacius is kart apsizliumbiau siaubas kas per zmones blet ateiciau su beizbolke ir isdauzyciau jiems veidus blet blet siaubas
Anonimas rašė,
2009-03-06 @ 22:27
Tokius zmones reikai susaudyti! Arba gyviems skura nunert, kad pajustu to varkso gyvunelio skausma. O jai taip daro tai tegul nors neskausmingai ir letai uzmigdo su vakcina, negu su beizbola lazda dauzo…ZUDIKAI!
givunu miletoju rašė,
2009-03-11 @ 14:35
DEBILAI JIE YRA JAI JIEMS TAIP KAILIUS ASILAMS NUDIRBTU ODA KAZI KA GALETU PAJAUSTI KAI JU TUKSTANCIUS NUZUDO GALETU ZMONEM ATIDUOTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pydarai duokit sunim laisve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
minciu givunus rašė,
2009-03-11 @ 14:59
DEBILAI KURVOS PIDARAI SITI ZMONES JEI JIEMS TAIP KAS TADA BUTU NU DEBILAI
minciu givunus rašė,
2009-03-11 @ 15:00
DEBILAI KURVOS PIDARAI SITI ZMONES JEI JIEMS TAIP KAS TADA BUTU NU DEBILAI
Nutripair rašė,
2009-03-12 @ 20:54
Nenesioju nieko is kailio ir nieko is odos.mano drabuziai visi paprasti,be tokiu pribumbasu.
Laaabai gaila gyvuneliu..:( tegu,kas tai daro,jiems padauzo per galva pagaliu,gyvam oda nudiria.urodai… :,(
Anonimas rašė,
2009-03-13 @ 19:22
Na keiksmazodziai cia tikrai nepades..
Nors as tik nuotraukas perziurejau..ir to uzteko sukilt manyje pykciui ir noret tiems galvazudziams ta pati padaryti, ka jie su gyvuniukais daro..neisivaizduoju kaip jie gali be jokios baimes imti ir lupti kailiuka..juk gyvunas nestosi ramiai, lyg butu glostomas..va tokiem linkeciau visu "Pjuklo" ir kitu kankinimo filmu tu kankinanciu epizodu..
LouWry rašė,
2009-03-19 @ 19:14
Kai pamaciau kaip nuzudo sunis ir katinus del kailiniu…
Likau sokiruota.
Tie zmones besirdziai.!
Jeigu galeciau be gailescio visus issaudyciau.. ;x
Nesuprantu kaip zmones gali zudyti gyva padareli kuris irgi nori gyventi,kuris rodo savo dziaugsma zmogui,nori zaisti ir buti su seimininkais…
Daugiau nekomentuosiu nes iseis ilgas tekstas. ;x
Tiesiog tai labai ziauru.
Manau tokiems nesveikiems zmonems reikia patiems nuimti oda,kad pajaustu toki pati skausma kaip jaucia gyvunas nuo ju ranku…
nezinuke rašė,
2009-03-19 @ 19:20
idomu kas butu jeigu kiti is su zmonemis tai darytu….patiktu? aiksu kad ne
tai kas kelia ranka pries gyvuna yra tikru tikriaudsias besirdis…..noreciau kad butu toks kodeksas kad baustu zmones tuos kurie kelia ranka pries gyvuna……ir kad pasodint nors 1 metams i kalejima
........ rašė,
2009-03-19 @ 19:25
debilai, sukos, issigimeliai
deja_zmogus rašė,
2009-03-21 @ 19:32
Paskaicius tokius pranesimus ir paziurejus tokias nuotraukas,man norisi surasti tuos zmones,kurie taip elgiasi ir letai kankinti kol padves…
Kate rašė,
2009-03-26 @ 19:32
Gal mes nelinkėkime tiems žmonėms mirties, nes mes patys tampame žudikais. dievas juos savaip nubaus, bausme skirta tik jiems.
perla rašė,
2009-03-27 @ 15:23
IDIOTAI…….
Beširdžiai….
Žudikai….
Nesveiki kažkokie… Šitaip elgtis su gyvūnais….
Anonimas rašė,
2009-04-05 @ 11:59
reiktu pirmoj eilej is kinieciu muila virt…,geltona oda irgi galima panaudot…Esme tame kad kas taip daro kitam gyvenime atsidurs kankinamo gyvuno kailyje…
uz gyvunus rašė,
2009-04-20 @ 19:03
siaubas,negaliu,kokie besirdziai zmones,net zmonemis pavadinti negalima,reikia istatymo kuris baustu didelem baudom uz tokius veiksmus,juk gyvunai irgi zemes gyventojai ir turi teise gyvent
aiste rašė,
2009-04-25 @ 20:40
pz ce kazkoke nesamone kad taip elgiasi su givunais ir dar ipac su sunimis katemis pz as tuos zmones jei galeceu ir jiems taip pat padariceu kaip ir jie su givunais daro nu i nx blt tagu jie proto ben igauna nes as is tu vaizdu matau kad jie beprocei!!!
reda rašė,
2009-05-21 @ 18:05
nebeturi ka skersti taip daug karviu,kiauliu o dabar reikia kaciukus ir suniukus kankint zazkokie jie…
egle rašė,
2009-05-22 @ 11:34
Neveltui sakoma, kad zmogus pats baisiausias zveris pasaulyje. Sveikos psichikos zmogus niekada negaletu taip elgtis su gyvunu, negaletu taip jo kankinti. Ten ne zmones, o ligoniai, iskrypeliai, bet ateis laikas kai bumerangu jiems viskas sugrys uz toki nezmogiskuma. Labai gaila gyvuneliu as myliu kiekviena suniuka ar kaciuka juk tai padarelis kuris viska supranta ir jaucia, deja mes nieko nepakeisim ziauriu zmoniu visada buvo ir su laiku tik daugeja. Jei butu mano valia tai kiekvienas taip pasielges su gyvunu gautu toki pati gala, net ranka turbut nesuvirpetu. Delikatesas bl….. lai sako kiausinius valgo ir ka tik nori, o gyvunas juk nieko negali pasakyt ir padaryt, o siaip niekam ir neidomu niekas nesirupina svarbiausia iskrype poreikiai…..
Aiste rašė,
2009-06-03 @ 08:53
Atisprašau, galbūt jūsų nuomonei ir nepritarsius, bet aš esu žiauriai pasipiktinusi. Kaip galima taip žiauriai elgtis su gyvūnais?? Tai juk tas pats jeigu taip darytų su žmonėmis.. Nu gerai gabūt ne tas pats. Bet skausmą jaustumėmė tokį patį.
Egle — tavo nuomonei pilnai pritariu. Mes žmonės — skeridikai, ligoniai. Kaip taip galima skriausti gyvunus.
Aš tikrai eisiu protestuot.. Aš rimtai. Man nesvarbu kaip. Bet … Tai užsidirbt pinigų negalima. Aš net susigraudinau. Kodėl šunys ir katės negali gyventi kaip ir visi?? Kodėl?? KOdėl jie negali gyventi kaip mes?? Noreėčiau pasakyti tiems žmonėms, kurie skerdžia gyvūnus — eikit jūs š..t!!!! Eikit pragaran.
Aiste rašė,
2009-06-03 @ 08:55
Protestuosim žmonės? Tiuk reikėtu susitarti. Gal kas žino kokį Valstybės puslapį, kur galima diskutuot?? Mes galėtume sukurti temą, apie gyvūnus, kaip ten juos skerdžia ir t.t.. Nes taip toliau negalima.
Aiste rašė,
2009-06-03 @ 08:59
Nekeniu Tailandųųųų. Debilai jie. Dėjau krutinę ant jų viskąą.Per menesį 30.000 kačių ir šunų. Jie duxai.
Cami ;*! rašė,
2009-06-03 @ 14:02
As esu pasipiktinusii, del shiitO gyvunu skerdimO, bleeeeeeeeettt… Jus man darykiit ka nOriit, bet as sawO emOciiiju tikraii netramdysiiu del kazkOkiu besirdziiu gyvunu skerdiiku… Ir tegul tie kuriie siitaiip darO numiirsta ir keliiauja pragaran… Nes jie nesupranta, kad gyvunaii yra tOkie patys padaraii kaiip iir mes, tiik, kad mes besirdziiaii… O gyvunaii supranta visus jausmus…
Ir isgrauzkit man jus kal… vaikai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PasOl nx… As nekenciiu jusu!!! ;!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
DeBBy rašė,
2009-06-26 @ 17:29
nekenciu tokiu zmoniu!!!!!!!!!!!!!!!!bjaurybes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!negalima zudyti gyvu padareliu!!!!!!!!!!!!!!!!nekenciu!!!!!!!!!!!!!! ;( ;( ;( ;( ;(
asbbd rašė,
2009-06-29 @ 07:47
nesuprantu kaip taip galima skriaust tuos gyvunus…gaila labai ju
px,nx rašė,
2009-07-04 @ 22:54
as juos tuoj pacius paskersiu kas su manim???
Gabriele rašė,
2009-08-01 @ 12:11
Negaliu patiket kad kai kurie zmones tokie ziarus….
apsalus rašė,
2009-08-01 @ 15:15
o dieve kaip ziauru ziuret i tokius vargselius guvunelius kurie negali pasipriesinti. kaip tie zmones gali but tokie negailestingi… labai visu maldauju rasykit peticijas jus galit tuos gyvunelius isgelbet…:( labai skaudu ziureti i tokius vaizdus. :((((((( http://www.uniteddogs.com/stopkillingdogs/
lady rašė,
2009-08-11 @ 17:27
taip daryti negalima
xx rašė,
2009-08-23 @ 10:20
besirdziai tie zmones…taip su gyvunais elgias.. pritariu apsalus pasirasykit peticija pries sunu zudima http://www.uniteddogs.com/stopkillingdogs/
nesvarbu6611 rašė,
2009-09-29 @ 15:37
jie nesveiki taip negalima
remigijus rašė,
2009-11-06 @ 12:45
tokius zmones kur zudo mieliausius padarelius UZMUSTI
Evelina rašė,
2009-11-13 @ 20:09
krc blt as nesuprantu kaip galima valgyti gyvunus man yra ziauru tie ciukces gaidziai yra kajp kzk minejo sadistai as pati neperseniausiai suzinojau apie tai kad uzseni valgo sunis galvoju vaizdus pasizuresiu stop killining dogs i gooole ijejau pasiziuejau vaizdus buvau pakraupus ziauru taip pagailo man tu suniuku net apsoverkiau bet jei norit kad suniukus nezudytu tiek pidarai uzseni galit padeti ieikite i goole ir parasykite stop killing dog ten ismes galesit paskaityt kad kazkur per diena nuzudo 2000000 sunu jus isivaizduojat juos fermoje augina ir paskui nuzudo,uzdusina,pasmaugia,nuzudo su elektros srove ir t.t nu turit patys pamatyt buciau labai dekinga jei uzeitumet i ta tinklapi ir prabalsuotumet uz vargsusu sunelius kencencius dideli skausma ten bus tokia lentele mums reikia suringti 1000000 balsu kad isgelbetume sunelius aisku 1000000 yra labai daug ir bus sunku surinkt tiek balsu jeigu kiekviena diena balsuosit gal ir susinksim jums tik reikes savo varda ir pavarde parasyt,emaila,ir ten bus klausimas kuris is ju suo ten bus 3 gyvunai dramblys,kupranugaris,ir suo paspausite ant sunio ir bus tokiam raudonam laukeli pasirasyti peticija paspausite ant jo ir busite prabalsave uz suniukus kiekvieas balsas yra labai reikalingas vardus ir emailus galite rasyti belekokius ti ksamoningus aisku ir galesite prabalsuoti dauk kartu aisku kol neatsibos prasau jusu labai balsuokite padesite suneliams busiu tikrai labai dekinga tad balsuokite;))
Augustė rašė,
2009-11-22 @ 18:09
Dieve aš nesupranu kaip žmonėms negaila… Jie turėtu būt beširdžiai kad taip darytu. aš niekada negalėčiau nužudyti šunns ar katės ir niekada negalėčiau jų valgyti… ;( Mylėkim gyvunus… ;0
emile rašė,
2009-11-28 @ 11:06
Kad mes galetume kanors padaryti. Tai butu labai gerai. Deja mes bejegiai pries tokius zmones kurie i tai nekreipia demesio. Gal kas turi geru pazystamu pvz: mano teta dirba seime atkreipkime i tai demesi jie gal galetu padeti nors truputi.
emile rašė,
2009-11-28 @ 11:18
SVEIKO PROTO ZMOGUS TO NEDARYS.
evelina rašė,
2009-12-01 @ 12:55
http://www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition-English.php
pasirasykit sita peticija, kad kinijije daugiau nebutu taip daroma su gyvunais
jiems reikia taves
evelina rašė,
2009-12-01 @ 13:01
http://www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition-English.php
sita peticija gali isgelbeti kinijos sunis paziurekit bet kas esate silpnu nervu nepatartina nes ten baisus vaizdai ik galo netgi nebegalejau ziuret ten vyksta labai baisus dalykai padekite tai sustabdyti ir pasirasykit tiek kartu kiek tik jus galit labai prasau jusu padekit ir sia nuoroda issiuntinekit draugams. kad taip nebebutu….
Ieva rašė,
2009-12-15 @ 22:56
As juos pamatyciau vietoj uzmusciau neisivaizduoju ka padaryciau.kaip taip galima neimanoma ju pavadinti zmonemis jie neverti net pavadinimo siuksles kaip galima sgriausti uz save mazesne butybe kuri bejege a[siginti kuri nieko negali padaryti pries tave.Zudikai lochai atsiprasant
simona rašė,
2010-01-11 @ 03:13
kaip taip galima daryti…??? cia reik uznusineti ne suniukus o tous kas tai daro… juk jie gyvi pararai mastantys gyvunai… kaip dabar galima sakyti suo geriausias zmogaus draugas. kreipiausi i tuos kas galvoja kad tai nieko baisaus: jus nesveiki jus reiktu uzdaryti i psiketrine ligonine. tiesiok reiketu jus pririshti prie tos tvoros, ir nudirti jums gyviems kailius… todel as ir nekenciu tailando ir tu kitu shaliu kur tai daro… JIE NESVEIK…!!!!
migle rašė,
2010-01-11 @ 17:32
prakeikiu visu situos zmones,kaip jie tai gali dariti,jei jiems taip butu daroma ka tada jie daritu ,daugiau nebegaliu nes jau per daug gaila gyvunu ,noreciau kad jiems taip darytu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gintarė rašė,
2010-02-06 @ 16:04
Šlykštynės tie !!!!!!!!!!!
nekenčiu tokių žmonių!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaip jie taip gali ? kaip jiem negaila?
sandra rašė,
2010-02-14 @ 11:35
kai pamaciau visas sitas foto vos neapsiverkiau ;( pati auginu minetiurini kisenini rusu tojterjiera ir ji begalo myliu. niekada taip nepasielkciaui
Nika rašė,
2010-03-06 @ 23:26
Ziauru paskaicius ir paziurejus… labai atbaide nuo mesos valgymo… Tai, ka daro tie zmones yra nezmogiska, ir ju ZMONEMIS vadinti negalima. Jie tik besirdziai ir sazines neturintys padarai, siekiantys naudos. Tikiuosi, kad atsiras zmoniu, kurie kada nors su jais pasielgs taip, kaip jie elgesi su gyvuneliais.
gabija rašė,
2010-03-13 @ 12:37
KOKI ASILAI NENORMALUS,KRC KAIP JIE JAUSTUSI KAI JIEMS TAIP PADARYTU,AS SJU MALONUMU PADARYCIAU TA PATI KA JIE DARO VISIEMS GYVUNAMS
gabija rašė,
2010-03-13 @ 13:20
musu su drauge planas toks: susprogdyt visa Azija, kad nezudytu gyvunu :)